Thursday, August 13, 2015

cuti yang best!!

last week saya ketiadaan penjaga si Thia. my aunty busy arranging her youngest daughter engagement day last saturday. so, i have to apply cuti la. nasib bos approved. actually, i applied for 3 days half day (in the afternoon) from wednesday to friday. tapi memandangkan saya teda kenderaan untuk balik ke rumah on friday (lagi lagi hujan ja dari awal pagi), jadi saya memutuskan untuk cuti 1 hari pada hari jumaat. hehehe. 

yang on friday, saya nda hantar Jaden pi tempat nanny dia (hujan kan). so both kids at home sweet home! part yang paling malas mau tunggu is time dorang mau tidur. suda saya set di kepala mau kasi tidur 2x dalam satu hari. tapi tau-tau 1x saja. apalagi yang si abang pun memang jenis yang aktif kan. last-last saya kasi biar saja dorang main-main sampai dorang rasa mau tidur sendiri. haha. 

yang hari enam pun saya cuti. ini memang suda apply sedia. itu hari ialah hari my cousin tunang. jemputan majlis pertunangan adalah jam 1030am tapi saya lambat-lambat jalan. maklumlah membawa dua orang budak ni ada la sangat mencabar dan adventurous. lagipun the hubby keja. tapi dia hadir juga la selepas kerja di e-day my kazen. nanti la sa kasi tayang gambar sekitar majlis e-day dorang kio..

ba mari kita see see look look gambar-gambar semasa short 'vacation' me and the kids. alaa... cuti at home sweet home jak pun...... teehee ^__^

kalau Thia saturang di rumah senang saja kasi tidur dia...
nah! adik beradik bergabung tenaga 'membersihkan' rumah @_@
setelah penat bermain baru ingat mau tidur... jam 3pm baru tidur!
sleep baby sleep




No comments:

Post a Comment